Лобода Ольга Володимирівна
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Лобода Ольга Володимирівна – старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчанняПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, керівник Відділу виховних технологій Педагогічного інституту
Зміст |
Освіта
- У 1976 році закінчила Київський педагогічний інститут імені О.М. Горького, здобула кваліфікацію “Викладач дошкільної педагогіки і психології, методист дошкільного виховання”.
Досвід роботи
З 1980 р. викладач дошкільних методик Київського міського педагогічного училища № 2, м. Київ.
З 1990-1994 рр. – завідувач дошкільного відділення Київського педагогічного коледжу ім. К.Д. Ушинського.
З 1994-2007 рр. – заступник директора Київського педагогічного коледжу ім. К.Д. Ушинського.
З 2008 р. – заступник директора з соціально-гуманітарної роботи, завідувач науково-методичним центром соціально-гуманітарної роботи, керівник відділу виховних технологій, Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка.
З 2010 р. - керівник Відділу виховних технологій , Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка.
З 01.09.2011 – старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання , Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка.
Наукова діяльність
Коло наукових інтересів: проблеми наступності у навчанні іноземної мови старших дошкільників і молодших школярів, національно-патріотичне виховання студентської молоді, особливості формування професійної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови.
Викладає дисципліни
- Психолого-педагогічні основи викладання англійської мови дітей дошкільного віку,
Має досвід викладання «Методики навчання дітей англійської мови», «Зарубіжної літератури для дітей дошкільного віку», «Англійської мови для дітей дошкільного віку».
Основні публікації
- Лобода О.В. Виховуємо на традиціях коледжу. Виховання педагогів (з досвіду роботи). Укл. Куземко Л.В. Терещенко М.Є. – К., 2007. – С. 10-12.
- Лобода О.В. Проблема наступності у вивченні іноземної мови старшими дошкільниками і молодшими школярами. Реалізація наступності дошкільної і початкової освіти: матер. Всеукраїнської науково-практичної конференції [«Реалізація наступності дошкільної і початкової освіти»] (Київ, 14-15 травня 2009 р.).
- Лобода О.В. Організація моніторингу виховної роботи у ВНЗ на сучасному етапі розвитку вищої освіти / В.В. Романюк, М.В. Поліщук // Моніторинг якості освіти: теорія та практика: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції [Редкол.: В.О. Огнев’юк, Л.Л. Хоружа та ін.] – К.: КМПУ імені Б.Д. Грінченка, 2009. – С. 103-105.
- Лобода О.В. Актуальність проблеми наступності у навчанні іноземної мови старших дошкільників і учнів початкової школи. Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / [за заг. ред. проф. Є.І. Коваленко]. – Ніжин: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - № 4 – С. 40-43.
- Лобода О.В. Подорожуємо у світ англійської мови, програма виховання і навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина», 3 вид., доопрацьоване та доповнене, вид. «Університет», 2011 р.
Лобода Ольга Володимирівна має відношення до Київського університету ім. Б.Грінченка! | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|