Педагогічна та психологічна література (джерела)/Л

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Версія від 03:08, 1 лютого 2010; Snak (Обговореннявнесок)
(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук


Увага! На цій сторінці відібрана лише та література, бібліографічний опис якої починається з літери: Л

Щоб переглянути всі джерела, перейдіть за посиланням Педагогічна та психологічна література (джерела)!


  • Лабунская В.А. и др. Психология затрудненного общения: Теория. Методы. Диагностика. Коррекция: Учеб. пособие для студ. высш. учеб, заведений. - М.: Издательский центр "Академия", 2001. - 288 с.
  • Лабунская В.А. Факторы успешности опознания эмоциональных состояний по выражению лица // Психология межличностного познания. - М., 1982. - С 54-65.
  • Лабунская В.А. Экспрессия человека и межличностное общение. - Ростов-на-Дону: Феникс, 1999. - 608 с.
  • Лавренчук Л. Емоційний світ людини // Психолог. - 2004. -№23-24. - С.7-9.
  • Лавриченко Н.М. Педагогіка соціалізації: європейські обриси - К.: Віра інсайт, 2000. - С. 129-131.
  • Лагейда І.І., Тименко В.М. Як ми оцінюємо людей, а люди нас // Практична психологія та соціальна робота. - 2000. - №5. - С. 38-41.
  • Ладенко И.С. Феномен рефлексивного стиля мышления и генетическая логика // Рефлексия, образование и интеллектуальные инновации-Материалы Второй Всероссийской конференции "Рефлексивные процессы и творчество". - Новосибирск, 1995. - С. 8-25.
  • Лазаревська О.М. Психологічні проблеми підготовки студентів (на прикладі підготовки майбутнього вчителя музики) // Практична психологія та соціальна робота. - 2002. - №1. - С.3-5
  • Лактионов А.Н. Координаты индивидуального опыта. - Харьков: Бизнес-информ, 1998. - 492 с.
  • Ламанов И. А. Методика измерения качества обучения в вузе: проблемы разработки и внедрения в учебный процесс // Инновации в образовании. - 2002. - №2. - С. 98-107.
  • Ланге Н. Н. Психологические исследования. - Одесса, 1893.
  • Лапенок М., Моисеев В. Формирование готовности ученика основной школы к обучению в старшей школе // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - №6. - С. 42-56.
  • Лапкин М. М., Яковлева Н. В. Мотивация учебной деятельности и успешность обучения студентов вузов // Психологический журнал. - 1996. - №4. - С. 134-140.
  • Ларіна Т. Є Психологічні умови використання невербальних засобів спілкування на уроці літератури. - Бердянськ, 2005.
  • Лебедев В. И. Психология управления. - М.: Агропромиздат, 1992. - 175 с.
  • Лебедева Н.М. Психологический анализ формирования оптимальной стратегии решения задач: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Ленингр. гос. унив. - Л.. 1980. - 20 с.
  • Леви В. Искусство быть другим. - М., 1981. -132 с.
  • Левин В.А. Воспитание творчества. - М.: Знание, 1977. - 64 с.
  • Левина М.М. Технология профессионального педагогического образования. - М.: Академия, 2002. - 272 с.
  • Левина М.М. Функциональное моделирование процесса обучения // Новые исследования в педагогических науках. - М., 1970. - № 2. - С. 13-18.
  • Левитан К.М. Основы педагогической деонтологии. - М.: Наука, 1994.-192 с.
  • Левитис Д.Г. Педагогическое насилие: источники, механизмы, пути преодоления //Лучшие страницы педагогической прессы. -2001. -№1. - С.82-90.
  • Левитов Н. Д. Психология труда. - М., 1963.
  • Левитов Н.Д. Психология старшего школьника. - М., 1955. - 214 с.
  • Левківська Г.П. Адаптація першокурсника в умовах ВЗО. - К.: Науково-методичний центр, 2001. - 128 с.
  • Левківська Г.П. Адаптація першокурсників в умовах вищого навчального закладу: Навч. посібник для вищ. навч. закладів / Г.П. Левківська, В.Є. Сорочинська, В.С. Штифурак; М-во освіти і науки України. Наук.-метод. центр вищ. освіти.- К, 2001. -128 с.
  • Левківський Б. Підвищення педмайстерності викладачів вищих навчальних закладів // Вища школа. - 2005. - №3. - С. 57-59.
  • Левко Г.М. Аналіз внутрішніх конфліктів у концепції К.Хорні // Матеріали регіональної науково-практичної конференції "Творче розв'язання конфліктів у педагогічному процесі". - Чернівці: "Прут", 1999.
  • Левко Г.М. Вивчення внутрішньо особистісних конфліктів у радянській та вітчизняній психології // Збірник наукових праць КВГІ,1999.
  • Левченко М.В. К вопросу об адаптации студентов младших курсов к условиям обучения в педвузе // Психологические и социально-психологические особенности адаптации студентов (Материалы симпозиума). - Ереван, 1973. - С. 82-87.
  • Левченко М.В. Психологические особенности готовности абитуриентов к ученню в педагогическом вузе.: Дисс. канд. психол. наук. - К., 1976. - 150 с.
  • Левченко Т.І. Вплив історичних, філософських, психологічних чинників на формування педагогічної системи освіти XXI ст.//Теоретичні питання освіти та виховання. - №7. - К.: КДЛУ, 2001.
  • Левченко Т.І. Розвиток освіти та особистості в різних педагогічних системах - Вінниця: Нова книга, 2002 - 512 с.
  • Левчук З.С. Формирование готовности к профессиональному творчеству у студентов педвуза: Автореф. дис.. канд. пед. наук. - Минск, 1992. - 19 с.
  • Левшина Л.С. Как воспринимается произведение искусства. - М., 1983. - 96 с.
  • Леднева О. Процесуальний вимір соціалізації особистості // Alma mater (Вісник вищої школи) - 2002. - №3. - С.17-22.
  • Лейтес Н. С. Способность и одаренность в детские годы. - М.: Знание, 1984. - 80 с.
  • Лейтес Н.С. Умственные способности и возраст. - М., 1971. - 144 с.
  • Леонидова Н. На пути к личностно-ориентированному обучению: мнения и опыт // Мир образования - образование в мире. - 2002. - № 1. - С. 130-136.
  • Леонтьев А.А. Внеязыковая обусловленность речевого акта и некоторые вопросы обучения иностранному языку // Иностр. языки в школе. - 1968. - №2. - С. 29-35.
  • Леонтьев А.А. Некоторые проблемы обучения русскому языку как иностранному. - М.: Изд-во МГУ, 1970. - 80 с.
  • Леонтьев А.А. Основы психолингвистики. - М.: Смысл, 2003.- 286с. с. с.
  • Леонтьев А.А. Педагогическое общение - Нальчик, "Научный мир", 1996. - 286 с.
  • Леонтьев А.А. Педагогическое общение. - М.:Знание, 1979. - 48 с.
  • Леонтьев А.А. Психология общения: Пособие для дополнительного образования. - М.: Смысл, 1997. -365 с..
  • Леонтьев А.А. Язык, речь, речевая деятельность. - М.: Просвещение, 1969. -214с. с. с.
  • Леонтьев А.Н. Деятельность, Сознание, Личность. - М.: Политиздат, 1975.-304 с.
  • Леонтьев А.Н. Об историческом подходе в изучении психики человека. - М., 1983. - 210 с.
  • Леонтьев А.Н. Проблемы развития психики. - М.,1981.
  • Леонтьев А.Н. Психологические вопросы формирования личности студента // Психология в вузе. - 2003. - №1-2. - С. 232-241.
  • Леонтьев А.Н. Психологические вопросы формирования личности студента // Психология в вузе. - 2003. - № 1-2. - С. 232-241.
  • Леонтьев Д.А. От социальных ценностей к личностным: социогенез и феноменология ценностной регуляции деятельности // Вестник МГУ, Сер. 14. Психология. - 1996. - № 4. - С. 35 - 44.
  • Леонтьев Д.А. Психология смысла: природа, структура и динамика смысловой реальности. - М.: Смысл, 1999. - 487 с.
  • Лернер И. Я. Дидактические основы методов обучения. - М.: Педагогика, 1981. - 186 с.
  • Лернер П.С. Модель самоопределения выпускников профильных классов средней общеобразовательной школы // Школьные технологии. - 2004. - №4. - С.50-63.
  • Лефевр В.А. Конфликтующие структуры. - М.: Советское радио, 1973. -153с. с.
  • Лещинський О. П. Дидактика, методика, нові інформаційні технології // Педагогіка і психологія. - К.: Педагогічна думка, 2002. - № 1-2 - С. 34-41.
  • Линенко А.Ф. Готовність майбутнього вчителя до педагогічної діяльності // Педагогіка і психологія. - 1995. - № 1. - С. 125 - 132.
  • Линенко А.Ф. Педагогічна діяльність і готовність до неї: Монографія. - ОКФА.- 1995. - 80 с.
  • Липкина А.И. Психология самооценки школьника: Автореф. дис. доктора психол. наук.: 19.00.07. - М., 1974.
  • Липкина А.И., Рыбак Л.А. Критичность и самооценка в учебной деятельности. - М.: Просвещение, 1968. - 141 с.
  • Липпман О., Адам Л. Ложь в правде. - Харьков: Юридическое издание Украины, 1929. - 189 с.
  • Липский В.Н. Эстетическая культура и личность. - М., 1987. - 128с. с. с.
  • Лисина М.И. Общение и речь: развитие речи у детей в общении со взрослыми. - М., 1985.
  • Лисина М.И. Проблема онтогенеза общения. - М.: Педагогика, 1986. - 143 с.
  • Лисих Л.П., Слащов В.А., Дзюба Л.А. Критерії щодо оцінки, яку одержує студент при складанні екзаменів та диференційованих заліків // Теоретичні і прикладні проблеми психології і педагогіки: Збірник наукових праць. - № 3(3). - Луганськ, 2002. - С.139-141.
  • Лисовская В.А.Формирование творческого потенциала личности воспитателя в педвузе: Дис.. канд. пед. наук. - К., 1984. - 170 с.
  • Лисовский В. Советское студенчество: Социологические очерки: Науч.-попул. - М.: Высшая школа, 1990. - 304 с.
  • Лисовский В. Т., Дмитриев А. В. Личность студента. - Л.: Изд-во ЛГУ, 1974. - 183 с.
  • Лисовский В.Т. Современный студент // Социальная психология личности. - Л., 1974.
  • Литовченко Н.Ф. Професійно-орієнтований тренінг самопізнання та саморегуляції: Навч. метод, матеріали для тренінгових занять студ. пед. вузів. - Ніжин, 2002. - 72 с.
  • Литовченко Н.Ф. Психологія навчання: Навч.-метод. пос. для студ. педвузів. - Ніжин: НПУ, 2003. - 30 с.
  • Лихачев Б.Т. Теория эстетического воспитания школьников. - М., 1985. - 176 с.
  • Личко А.Е. Подростковая психиатрия. - Ленинград: Медицина, 1985. - 416 с.
  • Лісова С. Вплив самооцінки учнів на успішність навчального процесу // Рідна школа. - 2000. - № 12. - С.36.
  • Ліфарева Н.В. Психологія особистості. - К.: Центр навчальної літератури, 2003.
  • Ложкин Г.В., Повякель Н.И. Практическая психология в системах "человек-техника". - К.: МАУП, 2003. - 294 с.
  • Ложкин Г.В., Повякель Н.И. Практическая психология конфликта. - К.: МАУП, 1-е изд., 2000, 2-изд., 2002. - 256 с.
  • Лозинська Н. Адаптація студентів до умов навчання у вищому закладі освіти. - Львів, 2002.
  • Лозниця B.C. Психологія i педагогіка: основні положення: Навчальний посібник. - К:: "ЕксОб", 1999.-304 с.
  • Лозниця В.С. Психологія менеджменту. - К.: ЕксОб, 2000. - 512 с.
  • Лозова В.І., Троцко Г.В. Теоретичні основи виховання і навчання: Навчальний посібник. - Харків, 2002. - С. 126-174.
  • Локалова Н.П. Предмет психологии и специфика профессионального мышления психологов //Вопросы психологии. - 2004. - №5.
  • Локалова Н.П. Психологическое развитие, как составляющаяобразования // Вопросы психологии. - 2003. - №1. - С.27-40.
  • Ломов Б.Ф. Методические и теоретические проблемы психологии. - М.: Наука. - 1984. - 448 с.
  • Ломов Б.Ф. О системном подходе в психологии // Вопросы психологии. - 1975. - №2. - С. 3-12.
  • Ломов Б.Ф. Общение и социальная регуляция поведения // Психологические проблемы социальной регуляции поведения. - М.: Наука, 1976. - С. 150-165.
  • Ломов Б.Ф. Проблемы общения в психологии // Проблема общения в психологии. - М.: Наука, 1981.
  • Ломов Б.Ф., Сурков Е.Н. Антиципация в структуре деятельности. - М" Наука, 1980.-274с. с.
  • Лоос В. Г. Промышленная психология. - К.: Техніка, 1980. -184 с.
  • Лопарева Н.А. Профессиональное становление детского психолога: представление о личности преподавателя вуза у студентов, обучающихся по специальности педагог-психолог //Психология в вузе. - 2004. - №4. - С.74-79.
  • Лосев А. Ф. Дерзание духа. - М.: Политиздат, 1989. - 364 с.
  • Лосєва Н.М. Самовдосконалення викладача. Навч.-метод. посібн. - Донецьк: Донецький нац. університет, 2004. -300 с.
  • Лосєва Н.М. Самореалізація викладача: теоретичний аспект: Монографія. -Донецьк, 2004. -380 с.
  • Лотман Ю. М. Воспитание души. - СПб: Искусство-СПб, 2003. - 275 с.
  • Лоуэн А. Предательство тела: Екатеринбург: Деловая киша, 1999. - 328 с.
  • Лоуэн А. Психология тела. (Телесноориентированный биоэнергетический психоанализ): Пер. С.В.Коледа. - М.: Изд-во "Независимая ассоциация психологов-практиков", 1997. - 200 с.
  • Лоуэн А. Терапия, которая работает с телом. - СПб.: Речь, 2000.
  • Лоуэн А. Физическая динамика структуре характера. - М.: "ПАИИ", 1996.
  • Лубовский В.И., Переселени Л.И., Семаго М.М. О публикациях психодиагностических материалов // Вопросы психологии - 1997. - №1.
  • Луговий В.І. Педагогічна освіта в Україні: структура, функціонування, тенденції розвитку. За ред. О. Г. Мороза. - К. МАУП, 1994. - 196 с.
  • Луговий В.І. Управління освітою. - К.: УАДУ, 997. - 302 с.
  • Луговий В.І.Тенденції розвитку педагогічної освіти в Україні (теоретико-методологічний аспект). Дис. Д-ра пед. наук: 13.00.01. - К., 1995. - 429 с.
  • Лузан П. Г., Жалдак Л. М. Студентська група: Про оптимізацію міжособистісних взаємин у ній // Педагогіка толерантності. - 1999. - №2. - С. 53-56.
  • Лузан П., Зайцева І. Академічна група в контексті проблем виховання студентської молоді // Освіта і управління. - 2002. - №1. - С.151-156.
  • Лузина Л.М. Формирование творческой индивидуальности учителя в педвузе. - Ташкент, 1986.
  • Лук А.Н. Мышление и творчество. - М.: Политиздат., 1978. - 98 с.
  • Лук А.Н. Психология творчества. - М.: Наука, 1978. - 128 с.
  • Лук А.Н. Творчество // Наука и жизнь. - 1973. - № 1. - С. 76-80; № 2. -С. 79-83.
  • Лукашевич М.П. Соціалізація. - К., 1998. - 210 с.
  • Лукашевич Н.П. Устойчивость трудового коллектива и вопросы производственной адаптации коллектива // Микросреда и коммунистическое воспитание молодежи. - М. 1977. - С. 70.
  • Лукашонок О. Н. Конфликтологический этюд для учителя. - М.: Рос. пед. агентство, 1998. - 80 с.
  • Лукина В. С. Исследование мотивации профессионального развития // Вопросы психологии. - 2004. - №5. - С. 25-33.
  • Лурия А.Р. Внимание и память. Материалы к курсу лекций по общей психологии. - М.: МГУ им. М.В. Ломоносова, 1975. - 104 с.
  • Лурия А.Р. Письмо и речь: Нейролингвистические исследования. - М.: Академия, 2002.- 352 с.
  • Лурия А.Р. Язык и сознание. - М.: Изд-во МГУ. - 1979. - 320 с.
  • Луцюк А. Гуманізм вчителя // Наукові записки ТДПУ ім. В.Гнатюка. Серія: Педагогіка. - 2002. - №5. - С. 11-13.
  • Лушин П.В. Психологічна служба педінституту: теоретико-експериментальні проблеми //Практична психологія і школа. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції.-К., 1993. - С. 15-21.
  • Лушин П.В. Толерантность и модели психологической службы в существующей образовательной системе: экопсихологическая перспектива // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - №6. - С.1 - 87с. с. с.
  • Лызь Н. А. Теоретические основы психологического образования // Психология в вузе. - 2004. - №4. - С. 113-122.
  • Лысова Е.Б. Новые тенденции в подготовке учителей на Западе // Педагогика.- 1994. - №3. - С. 33 - 41.
  • Лытаева А.П. Обучение устным монологическим высказываниям на основе материалов средств массовой информации в техническом вузе: Дис. канд. пед. наук: 13.00.02. - К, 1993.-219 с.
  • Любан-Плоїща Б., Побережная Г., Белов О. Музыка и психика. - К.: Издательский дом "АДЕФ-Украина", 2002.
  • Любивый Я.В. Современное массовое сознание; динамика и тенденции развития. - К., 1993. - 58 с.
  • Любутик К.Н., Пивоваров Д.В. Идеальное как взаимоотношения субъекта и объекта // Философская наука. - 1988. - №10.
  • Людина в сфері гуманітарного пізнання. - К.: Український Центр духовної культури, 1998. - 408 с.
  • Люкини В.В. Педагогическая психология: Уч. пособ. - Глазов: ГГПУ, 2000. - Ч.1: Психология научения и обучения. - 128 с.
  • Ляудис В.Я. Методика преподавания психологии: Учебное пособие. 3-е зд. - М.: Изд-во УРАО, 2000. - 128 с.
  • Ляудис В.Я. Формирование учебной деятельности студентов. - М.: Издательство МГУ. - 1989. - 240 с.
  • Львова Ю.Л. Развивать дар творчества. - К., 1987. - 136с. с. с.


Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама