Гриценок (Панченко) Людмила Іванівна
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Версія від 06:49, 23 квітня 2019; V.yurchenko (Обговорення • внесок)
Гриценок Людмила Іванівна – науковий співробітник Лабораторії психології спілкування, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, м. Київ
Зміст |
Освіта
- У 1982 р. закінчила Липнязьку школу №1, Кіровоградська обл.
- У 1984 р. закінчила Запорізьке педагогічне училище №1.
- У 1990 р. закінчила Київський державний педагогічний інститут імені О.М. Горького, педагогічний факультет, спеціальність „Педагогіка і психологія”, кваліфікація „Викладач-дослідник з педагогіки і психології”.
Досвід роботи
- 1995–2001 – практичний психолог, ліцей міжнародних відносин №52.
- 2001–2006 – науковий співробітник, Український НМЦ практичної психології і соціальної роботи АПН України
- 2006–2009 – науковий співробітник лабораторії психології навчання, Інститут психології імені Г.С. Костюка АПН України
- 2009-2012 – науковий співробітник, В.О. зав. наук. лабораторії психологічного супроводу навчально-виховного процесу у ВНЗ, Київський національний університет внутрішніх справ;
- січень 2013-2019 - науковий співробітник Інститут проблем виховання НАПН України
- з 11 листопада до 20 грудня 2016 р. - Експерт /Консультант ОБСЄ для координації робочої групи з розробки та фіналізації проекту "Порядку організації психологічної реабілітації та психологічного супроводу населення, постраждалого внаслідок конфлікту"
- З 1 березня 2019 р. - науковий співробітник Лабораторії психології спілкування, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
Наукова діяльність
Член Експертної комісії з питань розповсюдження і демонстрування фільмів при Міністерстві культури і туризму України
Відзнаки і нагороди
Грамота АПН України (2002), Почесна грамота МОН України (2003), Знак "Відмінник освіти України" (2005), пам"ятний знак "90 років НАВС".
Основні публікації
- Гриценок Людмила. Психологічна поезія.
- Гриценок Л. Формування навичок здорового способу життя у дітей та підлітків: (результати соціально-психологічного моніторингу ефективності навчальної програми) / Гриценок Л.І. // Практична психологія та соціальна робота. - 2002.-N5. - С.53-56.
- Гриценок Л. Посттравматичний стресовий розлад у дітей: вікові особливості [Text] / Л. Гриценок // Психолог. - 2004. - №19. - С. 10-16.
- Гриценок Л. Техніки слухання [Text] / Л. Гриценок // Психолог. - 2005. - №28. - С. 49-57.
- Гриценок Л. Чи те ми чуємо, що нам кажуть? [Text] / Л. Гриценок // Психолог. - 2005. - 34. - C. 25-28.
- Гриценок Л. Формування навичок здорового способу життя у дітей та підлітків [Текст] / Л. І. Гриценок // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітьон-методичний журнал. - 2002. - N5. - C. 53-56.
- Гриценок Л.І. Формування навчально-професійної мотивації у студентів в умовах вищого навчального закладу // Актуальні питання психологічного забезпечення навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах [Текст]: матеріали міжвуз. наук.-прак. конф. (Київ, 21 травня 2010 р.). – К.: Київ.нац. ун-т внутр. справ, 2010. – С.50-53.