Спіріна Тетяна Петрівна
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
Yrvi (Обговорення • внесок) (Створена сторінка: Фото: Спіріна Тетяна Петрівна '''Спіріна Тет...) |
Yrvi (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
[[Файл:Фото Спіріна Т П.jpg|міні|праворуч|250пкс|Фото: Спіріна Тетяна Петрівна]] | [[Файл:Фото Спіріна Т П.jpg|міні|праворуч|250пкс|Фото: Спіріна Тетяна Петрівна]] | ||
− | '''Спіріна Тетяна Петрівна''' – кандидат педагогічних наук, викладач [[Кафедра соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету ім. Бориса Грінченка| кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти]] [[Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка| Інституту психології | + | '''Спіріна Тетяна Петрівна''' – кандидат педагогічних наук, викладач [[Кафедра соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету ім. Бориса Грінченка| кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти]] [[Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка| Інституту психології та соціальної педагогіки]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]. |
== Освіта == | == Освіта == | ||
− | *1992 р. закінчила [[НПУ ім.Драгоманова|Київський державний педагогічний інститут ім. М.П. Драгоманова. | + | *1992 р. закінчила [[НПУ ім.Драгоманова|Київський державний педагогічний інститут ім. М.П. Драгоманова]]. |
Рядок 27: | Рядок 27: | ||
== Наукова діяльність == | == Наукова діяльність == | ||
− | У 2009 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 - Теорія та методика професійної освіти на тему «Формування професійної культури майбутніх соціальних педагогів у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу». | + | У 2009 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 - Теорія та методика професійної освіти на тему [[Спіріна Т.П.Формування професійної культури майбутніх соціальних педагогів (автореферат)| «Формування професійної культури майбутніх соціальних педагогів у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу»]]. |
Автор 17 публікацій, присвячених проблемі професійної культури майбутніх фахівців, зокрема, соціальних педагогів. | Автор 17 публікацій, присвячених проблемі професійної культури майбутніх фахівців, зокрема, соціальних педагогів. | ||
Рядок 43: | Рядок 43: | ||
#[[Спіріна Т.П.]] Теоретико-методологічні засади проблеми професійно-педагогічної культури майбутніх фахівців – соціальних педагогів / Т. П. Спіріна // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки : зб. наук. пр. – К. , 2006. – Вип. 6. – С. 136–146. | #[[Спіріна Т.П.]] Теоретико-методологічні засади проблеми професійно-педагогічної культури майбутніх фахівців – соціальних педагогів / Т. П. Спіріна // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки : зб. наук. пр. – К. , 2006. – Вип. 6. – С. 136–146. | ||
− | #[[Спіріна Т.П.]] До питання формування професійної культури майбутніх фахівців – соціальних педагогів / [[Т.П. | + | #[[Спіріна Т.П.]] До питання формування професійної культури майбутніх фахівців – соціальних педагогів / [[Т.П. Спіріна]] // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : наук.-теорет. зб. – Переяслав-Хмельницький, 2006. – С. 469–474. |
− | #[[Спирина Т.П.]] Образование и культура в контексте непрерывного образования / [[Т.П. Спирина]] // Царкосельские чтения : междун. науч. конф. "Непрерывное образование как одно из условий обеспечения работающему населению повышения качества образования и качества жизни", (Санкт-Петербург, 25-26 апреля 2006 г.). – СПб. : Изд. ЛГУ им. А. С. Пушкина : Издательский дом "Петрополис", 2006. – С. 107–108. | + | #[[Спирина Т.П.]] Образование и культура в контексте непрерывного образования / [[Т.П. Спіріна|Т.П. Спирина]] // Царкосельские чтения : междун. науч. конф. "Непрерывное образование как одно из условий обеспечения работающему населению повышения качества образования и качества жизни", (Санкт-Петербург, 25-26 апреля 2006 г.). – СПб. : Изд. ЛГУ им. А. С. Пушкина : Издательский дом "Петрополис", 2006. – С. 107–108. |
− | #[[Спирина Т.П.]] Развитие профессиональной культуры у будущих социальных педагогов в системе непрерывного образования / [[Т.П. Спирина]] // Образование через всю жизнь: непрерывное образование для устойчивого развития : межд. науч. конф., (Санкт-Петербург, 2-3 июня 2006 г.). – СПб. : Издательский дом "Петрополис", 2006. – С. 196–198. | + | #[[Спирина Т.П.]] Развитие профессиональной культуры у будущих социальных педагогов в системе непрерывного образования / [[Т.П. Спіріна|Т.П. Спирина]] // Образование через всю жизнь: непрерывное образование для устойчивого развития : межд. науч. конф., (Санкт-Петербург, 2-3 июня 2006 г.). – СПб. : Издательский дом "Петрополис", 2006. – С. 196–198. |
#[[Спіріна Т.П.]] Роль андрагогіки у формуванні професійної культури соціальних педагогів / Т. П. Спіріна // Актуальні проблеми педагогіки: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. – Горлівка, 2006. – Вип. 3. – С. 250–259. | #[[Спіріна Т.П.]] Роль андрагогіки у формуванні професійної культури соціальних педагогів / Т. П. Спіріна // Актуальні проблеми педагогіки: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. – Горлівка, 2006. – Вип. 3. – С. 250–259. | ||
#[[Спіріна Т.П.]] Роль культурознавства у формуванні професійної культури соціальних педагогів / Т. П. Спіріна // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : наук.-теорет. зб. – Переяслав-Хмельницький, 2007. – С. 367–368. | #[[Спіріна Т.П.]] Роль культурознавства у формуванні професійної культури соціальних педагогів / Т. П. Спіріна // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : наук.-теорет. зб. – Переяслав-Хмельницький, 2007. – С. 367–368. | ||
Рядок 59: | Рядок 59: | ||
[[Категорія:Науковці]] | [[Категорія:Науковці]] | ||
[[Категорія:Українські психологи і педагоги]] | [[Категорія:Українські психологи і педагоги]] | ||
− | [[Категорія:Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету | + | [[Категорія:Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка]] |
[[Категорія:Кафедра соціальної педагогіки і корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка]] | [[Категорія:Кафедра соціальної педагогіки і корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка]] |
Поточна версія на 17:50, 20 квітня 2010
Спіріна Тетяна Петрівна – кандидат педагогічних наук, викладач кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Інституту психології та соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка.
Зміст |
Освіта
- 1992 р. закінчила Київський державний педагогічний інститут ім. М.П. Драгоманова.
Досвід роботи
- 1992 р. вчитель історії в загальноосвітній школі № 68 м. Києва.
- 1994-2001 р. старший лаборант факультету соціології та психології Київського університету імені Тараса Шевченка.
- 2001-2005 рр. - соціальний педагог І категорії у рамках держбюджетної комплексної теми "Морально-ціннісні особливості інноваційної поведінки молоді у сучасних умовах розбудови української держави" кафедри педагогіки факультету соціології і психології Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
- 2005-2008 рр. – аспірант кафедри педагогіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка з відривом від виробництва за спеціальністю 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти.
- З вересня 2008 р. – старший викладач кафедри соціальної роботи та практичної психології Академії праці і соціальних відносин Федерації професійних спілок України.
- З вересня 2009 р. викладач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка.
Наукова діяльність
У 2009 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 - Теорія та методика професійної освіти на тему «Формування професійної культури майбутніх соціальних педагогів у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу».
Автор 17 публікацій, присвячених проблемі професійної культури майбутніх фахівців, зокрема, соціальних педагогів.
Викладає дисципліни
- «Соціалізація особистості»
- «Етика соціальної та соціально-педагогічної роботи»
- «Інтерактивні методи просвітницько-профілактичної роботи».
Основні публікації:
- Спіріна Т.П. Теоретико-методологічні засади проблеми професійно-педагогічної культури майбутніх фахівців – соціальних педагогів / Т. П. Спіріна // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки : зб. наук. пр. – К. , 2006. – Вип. 6. – С. 136–146.
- Спіріна Т.П. До питання формування професійної культури майбутніх фахівців – соціальних педагогів / Т.П. Спіріна // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : наук.-теорет. зб. – Переяслав-Хмельницький, 2006. – С. 469–474.
- Спирина Т.П. Образование и культура в контексте непрерывного образования / Т.П. Спирина // Царкосельские чтения : междун. науч. конф. "Непрерывное образование как одно из условий обеспечения работающему населению повышения качества образования и качества жизни", (Санкт-Петербург, 25-26 апреля 2006 г.). – СПб. : Изд. ЛГУ им. А. С. Пушкина : Издательский дом "Петрополис", 2006. – С. 107–108.
- Спирина Т.П. Развитие профессиональной культуры у будущих социальных педагогов в системе непрерывного образования / Т.П. Спирина // Образование через всю жизнь: непрерывное образование для устойчивого развития : межд. науч. конф., (Санкт-Петербург, 2-3 июня 2006 г.). – СПб. : Издательский дом "Петрополис", 2006. – С. 196–198.
- Спіріна Т.П. Роль андрагогіки у формуванні професійної культури соціальних педагогів / Т. П. Спіріна // Актуальні проблеми педагогіки: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. – Горлівка, 2006. – Вип. 3. – С. 250–259.
- Спіріна Т.П. Роль культурознавства у формуванні професійної культури соціальних педагогів / Т. П. Спіріна // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : наук.-теорет. зб. – Переяслав-Хмельницький, 2007. – С. 367–368.
- Спіріна Т.П. Проблеми професійної підготовки соціальних працівників / Т.П. Спіріна, О.В. Плахотнік // Вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка : зб. наук. пр. – Кременець, 2007. – Вип. 1. – С. 27–33.
- Спіріна Т.П. До проблеми формування соціокультурних цінностей особистості / Т. П. Спіріна, О.О. Безносюк, К.В. Дубич // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : наук. зб. / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. – Умань, 2007. – Вип. 21. – С. 161–167.
- Спіріна Т.П. Нові технології навчання як засіб інтеграції вищої освіти у Болонський процес / Т.П. Спіріна, К.В. Дубич, Н.Б. Дубова, А.В. Панасюк // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя : зб. наук. пр. / за заг. ред. Є. І. Коваленко. – Ніжин : Видавництво НДУ ім. М. Гоголя, 2007. – С. 125–128.
- Спіріна Т.П. "Історія соціальної роботи" як складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Т.П. Спіріна // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя : зб. наук. пр. / за заг. ред. Є. І. Коваленко. – Ніжин : Видавництво НДУ ім. М. Гоголя, 2007. – Вип. 4. – С. 50–52.
- Спіріна Т.П. Культура спілкування як складова професійної культури соціального педагога / Т.П. Спіріна // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору: моніторинг якості освіти : зб. наук. пр. – К. , 2007. – Додаток 3. – С. 269–273.
- Спіріна Т.П. Модель формування професійної культури майбутніх соціальних педагогів / Т.П. Спіріна // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. : зб. наук. пр. – Івано-Франківськ : Видавничо-дизайнерський відділ ЦІТ Прикарпатського національного університету, 2008. – Випуск ХХІ. – С. 278–291.