Інтерес

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
 
Рядок 1: Рядок 1:
'''Інтерес''' (від лат. interesse — «відшкодування збитків») - багатозначне поняття. У психології інтерес (почуття) - позитивно забарвлений [[Емоції|емоційний]] процес, пов'язаний з потребою дізнатись щось нове про об'єкт інтересу, підвищеною увагою до нього.  
+
'''Інтерес''' (від лат. interest – важливий, значущий) – емоційно забарвлене ставлення до навколишнього світу, спрямованість людини на певний об’єкт чи діяльність, викликану позитивним ставленням людини до чогось, когось. В інтересі є емоційний і вольовий моменти (інтелектуальна [[Емоції|емоція]] і зусилля), пов’язані з подоланням інтелектуальних труднощів і задоволенням від результату пізнання. Задоволення інтересу не веде до його згасання, а викликає нові інтереси, які відповідають більш високому рівню пізнавальної діяльності. Розвиток інтересу може перетворюватись у схильність як прояв потреби в здійсненні діяльності, яка його викликає. Інтереси класифікують за змістом, широтою, глибиною, стійкістю, силою, тривалістю. [[Виготський Лев Семенович|Л.С. Виготський]] трактував інтерес як специфічно людський рівень розвитку потреб, для якого характерна свідомість і воля, – це «вищі культурні потреби», що є рушійною силою поведінки.
Більше дізнатися інтерес про  можна тут: [http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%81 Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії]
+
  
 
[[Категорія: Психологічні терміни]]
 
[[Категорія: Психологічні терміни]]
[[Категорія: Матеріал з Вікіпедії]]
+
[[Категорія: Приходько Ю.О., Юрченко В.І.Психологічний словник-довідник]]

Поточна версія на 20:12, 18 лютого 2013

Інтерес (від лат. interest – важливий, значущий) – емоційно забарвлене ставлення до навколишнього світу, спрямованість людини на певний об’єкт чи діяльність, викликану позитивним ставленням людини до чогось, когось. В інтересі є емоційний і вольовий моменти (інтелектуальна емоція і зусилля), пов’язані з подоланням інтелектуальних труднощів і задоволенням від результату пізнання. Задоволення інтересу не веде до його згасання, а викликає нові інтереси, які відповідають більш високому рівню пізнавальної діяльності. Розвиток інтересу може перетворюватись у схильність як прояв потреби в здійсненні діяльності, яка його викликає. Інтереси класифікують за змістом, широтою, глибиною, стійкістю, силою, тривалістю. Л.С. Виготський трактував інтерес як специфічно людський рівень розвитку потреб, для якого характерна свідомість і воля, – це «вищі культурні потреби», що є рушійною силою поведінки.



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама