Психологія реклами
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
(Створена сторінка: '''Психологія реклами''' - розділ психології, який займається оцінкою потреб або очікувань ...) |
|||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | '''Психологія реклами''' - | + | '''Психологія реклами''' - галузь [[Психологія|психологічної]] науки, яка вивчає закономірності формування попиту й пропозиції на різні товари, розробляє шляхи і засоби ефективного [[Управління|управління]] попитом споживачів, формуванням [[Інтерес|інтересу]] людей у придбанні різних продуктів [[Діяльність|діяльності]]. |
− | + | ||
[[Категорія: Психологічні терміни]] | [[Категорія: Психологічні терміни]] | ||
[[Категорія: Галузі психології]] | [[Категорія: Галузі психології]] | ||
− |
Поточна версія на 21:14, 27 лютого 2013
Психологія реклами - галузь психологічної науки, яка вивчає закономірності формування попиту й пропозиції на різні товари, розробляє шляхи і засоби ефективного управління попитом споживачів, формуванням інтересу людей у придбанні різних продуктів діяльності.